SUCK FÖR O VARA POPULÄR I KLASSEN ;)

*Åååh, sluta störa...*

Oskar i min o Saras förra klass ringer mig, as full!:
Oskar: Heeeej, varför svarar inte fisgrisen Sara?
Jag: Hon är på toa....med Stoffe! *hihihih* (Not!)
Oskar: Jahaa, inte konstigt hon inte svara då!
Jag: Hahah, ne precis!
Oskar: Men va gör du då? Är du i Borås? (slöddrar som fan!)
Jag: Nej, jag är fortfarande i Malmö, vi lanar!
Oskar: Okej, men kom till Sjöbo! (I Borås)
Jag: Men jag är ju i Malmö, hahaha!

*En minut senare efter vi pratat lite allmänt*

Oskar: Men är du i Borås eller? Fisgrisen Sara med?
Jag: Men hahaha, vi är ju i Malmö!
Oskar: Ja just de, men kom till skolan på måndag då? (Slödder..)
Jag: Aldrig. Hahahaha.
Oskar: Ja ska fan säga till Riitta den jäveln att hon har fått dom
två bästa eleverna från skolan, nu får ju jag vara själv!
Jag: Hahah, naaaw ja gör de!
Oskar: Men kom till skolan o säg i alla fall hej då?
Jag: Ja, vi lovar. De ska vi göra!
Oskar: Bra! Då ses vi!

*Klick!*

Hahahah naaw... aldrig kul när folk ringer o stör! ;) Men lite cute var det i alla fall!
Oskar saknar oss, o det är posetivt som fan! :) Soooo cute!


Naaaw... lilla oskar... ;)

Kommentarer
Postat av: jimmy nilsson

du är ju populär, eller inte

2010-03-14 @ 02:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0