SKOLAN VAR FÖRJÄVLIG IDAG!

Rubriken säger faktiskt det mesta. Trodde det skulle vara skönt att komma tillbaka till skolan. Men alla jävla lärare går verkligen emot oss! Nu har dom spärrat Saras skolkort också så hon inte kommer kunna åka till skolan? Dom försöker verkligen göra allt för att få ut oss, fyfan! Tur att jag bor så nära skolan så jag inte behöver något skolkort, annars hade det väl varit kört för mig också.

Jag o Sara gick i alla fall tidigare från skolan för vi skulle på möte.
Efter det så kom Jimmy från våran skola o bjöd oss på thaimat! Det behövdes verkligen.

Förresten så tror jag att jag håller på att bli sjuk, har frusit hela dagen o nu börjar jag få ont i halsen. Inte kul inte...
Hörs i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0