SITTER PÅ TÅGET NU..

Jahapp, då var man på väg till Göteborg nu då, för att sedan byta där för att åka buss hem till Borås. Passerade precis Helsingborg. O då kom jag på hur mycket jag saknar den staden! När jag alltid var där i somras och umgicks med mina vänner där nere! Saknar dom alla jättemycket! Men träffade faktiskt en av dom i onsdags kväll i Malmö! :) Lilla Feliks träffade jag då, riktigt roligt att träffa honom igen, var ett väldigt bra tag sen sist!

En passande bild på mig o någon mer... Vet faktiskt inte vem det är !?
Aja whatever, de va i alla fall i somras i Helsingborg på festivalen, saknar den kvällen!
Vi alla hade verkligen jätteroligt o va fulla som bara den, skitkul var det verkligen!

Som ni ser så var jag blond då.. Vet inte riktigt vad man ska säga om det, tycker jag
passa mycket bättre i mörkt hår faktiskt, även om min naturliga hårfärg är blond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0