Igår..

Jag o Sara var som sagt på Arbetsförmedlingen. Vilket faktiskt gick oväntat bra! Så nu är jag inskriven där o det gick snabbt o bra att bli det! Ska på möte den 30 mars, det får jag verkligen inte glömma! Skönt att man tar tag i saker o ting nu i alla fall!

Efter vi hade varit där så gick vi o fikade på espresso house o jag tog mig en chai latte, mums!<3
Efter fikandet så gick vi o kollade i lite olika affärer o sånt där. Sen var det dags att åka hem i någon timme o packa lite grejer, för sen åkte ju jag till Sara o sov över hos henne som jag tidigare skrev!

När jag var hos Sara så var även hennes supergulliga kusin Jenny där. Vi gick med henne bort till Asklandaskolan i Fristad o kollade på hennes träningsmatch i innebandy, riktig grym tjej för att vara 12 bast! O det var verkligen kul att se lite sport o så med, så som jag saknar det!

Efter det så gick jag o Sara hem till henne o myste o kollade Andra avenyn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0