HOME!

Hej alla! Nu är jag hemma igen, sov över hos den där kompisen som jag åkte o köpte sallad med igår, naaaw! Snart ska jag hoppa in i duschen, o sen ska jag ut till Victoria på kalas, hon fyllde ju år i onsdags! :) Kameran följer med så jag ska försöka ta lite bilder o så också.

Igår när jag o min vän satt o väntade på att få våran mat... Tog jääättelång tid för mig att få min..

"Förlåt för att du har fått vänta så länge, killen i kassan skäms jättemycket,
så här får du en glass som ett förlåt, o jordgubbssåsen där, det ska föreställa ett hjärta."


*Naaaaaw!*

Så synd för han killen i kassan att jag inte äter glass då! ;)
Men killen som kom fram, vilken dröm! Mjaauuu..

Hörs sen när jag har duschat o så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0