HAHAHA - FÖRSVARAR MIG I ETT INLÄGG



Alltså hahaha.. För det första så är jag visst populär, alla vill vara som mig! ;) skämt åtsido... Ne men.. Från Jimmy: "Du drack inte en droppe" okej.. jag vet? Har jag sagt att jag gjort det? - Nej! Så de där var tyvärr ingen myt.

Aja, nu ska vi se vem det är som har mytat. Jag eller Jimmy Nilsson/Jimmy/Johanna? Eller vad vill du att jag ska kalla dig? - Det är du som mytar. (Se själva, IP:n är densamma) - Alltså från samma person. Ganska så kul att du... Va du nu heter... Jimmy...Johanna..? Att jag skulle gå på den, du har dumförklarat dig inför alla som läser detta! ;) Använder två olika namn - i samma IP! Hahaha, cute! ;)

1-0 till Josephine! ;)

Haha, va bara tvungen till att visa er, lite kul var det ju allt! ;)
(Så för att hjälpa dig lite, eftersom du verkar vara jävligt korkad o osmart, kommentera inte med ditt riktiga namn plus e-post om du ska kommentera någon annan gång, för då är du ju ganska illa ute om man säger så!) Hahahaha! PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0