FINNS INTE MYCKET ATT BLOGGA OM

Rubriken säger allt. Det finns faktiskt ingenting att blogga om typ. Charlie går i skolan o jag är för det mesta själv om dagarna. Vaknar kl 12, sätter mig vid datorn en stund o spelar "Social City" på Facebook typ. Sen hoppar jag in i duschen o sen fixar mig lite. Sen kommer Charlie hem o vi gör inte så speciellt mycket.

Men ikväll ska det i alla fall hända lite, ska lana med Sara o Stoffe hemma hos Stoffe. Så då blir det till att dra o köpa energidryck o lite godis o sånt där! Ska faktiskt bli kul, bättre än att inte göra någonting alls i alla fall. Drar med mig kameran o tar några bilder så det i alla fall finns lite o uppdatera om sen.

Just det, va ju på middag hos Charlies mormor med hans mamma o Charlie i onsdags ute i Arlöv som ligger lite utanför Malmö. Det var riktigt trevligt. Drack öl o vin o lite sånt där! ;) Sjukt härlig mormor i alla fall, haha! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen o fixa mig lite. Hörs sen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0