VISSTE NI ATT...

...jag är flygrädd? Ja det är faktiskt sant. Jag flög för första gången i mitt liv när vi skulle åka till London. Trodde inte att det skulle vara några problem alls, var inte nervös eller någonting innan vi skulle gå på planet. Men när vi hade spänt fast oss o planet startade så svartnade det för ögonen o jag var bara inne i mina egna tankar. Jag tänkte på allt som skulle kunna hända o jag fick världens panikattack utan att jag visade det, hjärtat var uppe i halsen o jag kände verkligen inte igen mig själv, hörde inte ens min egna röst när jag pratade!

Men tack o lov så hade jag med mig iPoden. Så när jag hade satt på musiken så jag fick något annat att koncentrera mig på så var det ingen fara längre. Vet inte vad som hade hänt annars, det var verkligen jättehemskt!

Men när vi skulle lyfta från London så var det ingen fara alls, då var det faktiskt riktigt roligt att flyga! Känns ju nästan som att man åker bergodalbana ;)

Planet vi åkte med från England :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0