MIN HELG/MYCKET TEXT

Fredag
Följde Charlie till stationen som skulle tillbaka hem till Malmö igen :( hemsk att skiljas åt när det är så långt avstånd mellan oss.

Lördag
Vaknade ungefär vid 1 tiden o fick världens panikstress! Skulle vara på Harrys kl 2 för att förfesta med Oscar innan matchen mellan Borås HC & Leksand IF! Hade grymt roligt o riktigt skönt med en 4-3 seger efter straffar!
Efter det så åkte jag o Jessica (en tjej i klacken) vidare hem till hennes föräldrar o åt tacos, sen blev jag riktigt trött så hon skjutsade hem mig, satte mig vid datorn o pratade riktigt länge med Charlie o sen sov jag gott hela natten även om det var tomt.. Saknar dig!!

Söndag (idag)
Sitter hemma hos Sara. Packade en massa o drog med mig datorn, ska bo här hela veckan. Vi har kommit fram till att jag ska bo här varannan vecka när vi har skola o så, så vi kan stötta varandra igenom det värsta! Så glad över att jag har dig gumman! <3

Just nu
Nu sitter vi inne i Saras rum, har precis gjort lite te o har på mysig musik :)

Hörs i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0