LONDON VAR UNDERBART

Helt underbart, perfekt väder med sol o klarblå himel! Man kunde gå utan jacka för annars
blev det föööör varmt, det var verkligen vår där nere o jag längtar redan tillbaka! <3

Ååååh, en av bilderna jag tog, bluuuuuuue! Helt jävla underbart!

Det kommer självklart mer bilder o jag ska skriva en massa, men dom flesta bilderna
laddas upp på Facebook för det tar för lång tid att lägga upp alla här för det är jättemånga!

Vill i alla fall passa på att tacka familjen Lindblom. Det var en underbar resa o jag är
otroligt tacksam för den här upplevelsen! Kram på er alla! <3

Hörs sen då! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv hjärtat, har haft så enormt roligt med dig.. är så himla glad att jag har dig!<3

2010-02-18 @ 23:50:13
URL: http://saraannicalindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0