JUST DET!...

Kom o tänka på det nu när jag la upp alla bilderna från skolan osv.. Det är troligen dom sista "skol-bilderna" som ni kommer att få se. För jag har nämligen blivit sparkad från skolan, bara för att jag o Sara skolkade två dagar.. Snälla nån, två dagar... Våran lärare va sjuk o jag fick inte tag på henne o säga att vi skulle ner till Malmö, så vi drog i alla fall! O när vi kommit fram till Malmö så ringer min lärare o säger att jag inte får gå kvar längre... Alltså... Jag tycker det är helt sjukt, patetiskt o aa, jag vet inte vad? O sen ringer hon till Sara, men HON får gå kvar? Hon har ju förfan gjort samma sak som MIG! Men Sara får gå kvar, men inte jag.. Helt sjukt.. Någon jävla rättvisa får det väl för fan vara?

Så ja, på måndag ska jag dra mig upp till skolan, prata med rektorn... För så får det för fan inte gå till.. Är riktigt förbannad o ledsen! Jag o Sara har verkligen kämpat gärnet o pluggat som bara den hela tiden! O så får man det här tillbaka! Tack så jävla mycket.

Önska mig lycka till eller något.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det med din praktik vecka då? Den struntar du väl i?

2010-02-12 @ 10:31:33
Postat av: Mig själv.

Njaa.. Inte så lätt att gå till en praktik när man inte har någon o inte hittar ngn osv..

2010-02-12 @ 10:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0