HAR INTE KUNNAT BLOGGA

Hej alla! Förlåt för att jag inte uppdaterat på sisådär typ 3 dagar? Har verkligen inte haft tid. Men är hemma från Malmö nu i alla fall, tråkigt att komma hem till denna hålan Borås igen! :( Men får snart träffa våra älskade skåningar igen som tur är!

Jag har verkligen haft det hur underbart som helst! Dock kommer det ta ett litet tag tills alla bilder kommer upp här på bloggen som jag tagit under dagarna jag har o Sara har varit i Malmö. Mitt minneskort har nämligen försvunnit, riktigt segt! Men som tur var hade Sara fört över alla bilder på hennes bloggdator innan det försvann så helt borta är dom ju inte! ;) Men ja, får vänta tills hon skickat alla bilderna o så. O sen hade jag ju lovat er några videos från Malmö o Höör också, självklart kommer dom också komma upp så fort jag får dom! Så bara till att hålla ut! :)

Ska berätta lite andra saker i ett annat inlägg så länge hade jag tänkt.
Ska bara packa upp allt som jag hade med mig till Malmö, hörs snart igen!

Bjuder på en liten bild på mig sålänge! :) Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0