DAGAR SOM GÅTT...

Tänkte lägga upp lite bilder från skolan o så som jag inte hunnit lägga upp tidigare. Det var strax före jag o Sara åkte till Malmö som bilderna togs!


Ett väldigt tomt klassrum... Som vanligt! xD

Sara & Josephine 2F, ohyeees! ;)

Jag o min underbara Sara, tycker om dig så mycket! <3

En viss person fick flipp i skolan o typ smällde upp dörren
så väggen gick sönder o skyllde typ allt på mig?
Ursäkta men jag ville faktiskt inte ha dörren på mig, haha?!

Nämen se där, lite mer personer i klassen iaf! ;)

Bengans heta rumpa! ;)

Typ lite tidsfördriv.

Hahaha, packlistan till Malmö. Lite ironi där ja! He-he! ;)

Utanför klassrummet.
Jag o Sara ville jobba i lite lugn o ro, duktiga vi är va?!

En trött Sara! :)

Och en trött Kim! :)

Haha, jag! Skitsnygg jag vet! ;)

Lilla Aaaalf! :) Men vart är Sally? Hahaha <3

Det var allt jag hade att bjuda på just nu! POOOUUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0