BILDERNA FRÅN HELGEN

Här kommer bilderna från en mysig helg med Sara, Challe o Stoffe! :)

I fredags var bara jag o Challe hemma hos mig o hade det mysigt o kollade på film! :)


Jag o Challe ligger i sängen o tar lite cp-bilder, haha! :) Så söt <3

På lördag förmiddag åkte ju vi till Landvetter o fixade ett tillfälligt pass till mig! :)
Var bara tvungen till att ta en bild, haha!

Sen drog vi hem till Sara o började dricka lite smått o hade det trevligt innan vi började laga mat! :)

(Observera att hon har knivspettsen på tungan! :O) Haha, sexiga kocken där ja! ;)

Maaaaauud! ;)

Jag o Sara va duktiga o dukade fint på bordet o tände ljus! :)

Resten av kvällen har jag inte så mycket bilder av. Men vi drack bara o kollade på film o sånt typ, riktigt mysigt! O det ska göras om, snarast! ;)

Nu ska vi lägga in musik på våra iPods som vi ska ha på planet på väg till London! :)
O sen ska vi kolla på film o mysa! Hörs imorgon, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0